Monday, May 25, 2020

Ако имаш нужда от качествен текст, това е мястото



По принцип когато някой търси нещо, пуска обява и го намира. Но се случва и обратното - предлагаш стока, услуга или умение и пишеш обява, за да научи за нея онзи, който в същото време я търси. Това правя в момента.

Ако някой сайт има нужда от текстописец, аз съм насреща. Мога да създам дълги и кратки текстове по зададена тема или картина. Интересите ми са разнообразни, а това означава, че диапазонът ми на действие е доста обширен. На практика няма тема, по която да не мога да създам цял роман, ако се наложи. Там, където ми липсват познания, лесно ще ги събера от интернет - справям се доста добре с търсачката.

Обикновено текстописците взимат 2лв на сто думи. Аз ще го направя за 1,50

Ако някой се вълнува от предложението ми, може да ме намери на имейл:
tericon@abv.bg

Хубав ден ви желая ......

Правописът ми можете да проверите например от следните публикации:


А това са днешните публикации, които най-много ме впечатлиха:




No comments:

Post a Comment