News.expert.bg
BILLA България представи новата собствена марка продукти BILLA, част от които произведени от български компании. Марката предлага близо 100 хранителни продуктa с качество на най-добрите в категорията, но на по-ниска цена – минимум от 10-20 %.
В продуктовата линия са разработени и типични за българския пазар вкусове, като кисело мляко и сирене, от утвърдени производители в България. Това каза днес изпълнителният директор на BILLA в България Николай Петров на среща с медиите.
Лидер в определената категория продукти "готви" за BILLA, като задачата е да се произведе същият продукт, но на осезаемо по-ниска цена. Така у нас пристигат висококачествени продукти от Германия, Италия и други страни. "И все пак сиренето, киселото мляко, лютеницата могат да бъдат направени така добре само в България", отбелязва изпълнителният директор.
Ангажираните българските доставчици са 25, като в момента се финализират преговорите с още 4. Всички доставчици се избират с конкурс. Обръща се внимание на историята му (дали е надежден), какво е състоянието му на пазара (дали е стабилно). Проверява се контролът на качество и хигиената.
По-ниската цена и високото качество се постигат с минимизиране на маркетинга.
„Всеки един продукт от линията на собствената марка BILLA се определя след редица проучвания и тестове. Първо се определят най-предпочитаните от нашите клиенти марки в определените категории, след което се обръщаме за мнение към най-големите и утвърдени производители на тези продукти. Накрая оставяме клиентът сам да избере предпочитания от него продукт и качество, като поставяме на редица тестове разработените варианти на съответния продукт. Само в BILLA клиентите ще могат да пазаруват продукти със същото или по-високо качество на най-харесвания продукт на категорията, но на значително по-ниска цена“, добави Николай Петров.
От началото на октомври продуктите с марка BILLA са на разположение във всички 85 магазина на веригата в цялата страна.В сравнение с другата собствена марка Clever, която предлага най-ниските цени на над 250 артикула на пазара, целта на продуктовата линия BILLA е да предостави продукти с изключително качество, но на значително по-ниска цена в сравнение с други висококачествени марки.
"Търговските вериги повишават културата на клиента. Преди време се пазаруваше в по-големи количества, но веднъж седмично. това водеше до изхърляне на много хранителни продукти. Сега се търсят малките разфасовки и свежестта в продукта", каза още Николай Петров.
REWE International е пазарен лидер в Австрия в сектора на търговията на дребно с козметични и хранителни продукти и е един от най-големите работодатели в страната. В Австрия и в други страни броят на служителите на REWE International възлиза на 76 000, наети в около 3600 магазина. През 2012 г. общият оборот на компанията нарасна на 12.75 млрд. евро.
Компанията е част от немската REWE Груп, един от европейските лидери в търговията и туризма. В момента за REWE Груп работят 327 600 служители в около 15 500 магазина в 13 европейски страни, осигурявайки оборот от около 49.7 млрд. евро.
От своята централа във Винер Нойдорф, Долна Австрия, REWE International управлява търговските фирми BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG в Австрия, както и много собствени марки. Компанията е активна и в туристическия бранш чрез BILLA Reisen, JAHN REISEN, MERKUR Ihr Urlaub и PENNY PACK’N’GO. В същото време REWE International развива успешен бизнес и в сегмента на супермаркетите в Италия и в седем страни от Централна и Източна Европа: България, Хърватия, Чехия, Румъния, Русия, Словакия и Украйна.
BILLA България е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000 г. с откриването на първия си магазин на 5 октомври в София. Към момента тя е сред Топ 50 в класацията за най-големи компании по оборот в България. BILLA България е сред най-големите чуждестранни фирми у нас, осигуряваща над 3300 работни места в страната към юни 2013 година.
Веригата е представена в 35 града в страната с 85 магазина, 25 от които само в столицата. Компанията продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети, планирайки откриването на 9 нови обекта до края на 2013 г., пет от които вече са факт – в София, Пловдив, Стара Загора, Плевен и Шумен.
През 2012 година компанията отчете над 4% ръст в своите продажби и над 7% ръст в своите клиенти спрямо 2011 година. BILLA България има и 5% дял от пазара на хранителните стоки, по данни на ГФК от 2012 година.
Веригата въведе успешно и ритейл иновации в реновирания си магазин на бул. „България“ в София, превърнал се в образец за качество, свежест, разнообразие и удобство. Само там ексклузивно за страната е представена най-голямата и успешна на австрийския пазар биомарка Ja!Natuеrlich.
Компанията успешно стимулира развитието на регионалното родно производство, кооперирайки се с местни производители по разработката на програми на регионален принцип.
BILLA България се позиционира в сегмента най-добро съотношение цена/качество. Клиентите могат да намерят постоянно най-големия брой и разнообразие от трайно наложени ценови инструменти и промоционални активности – Clever гаранция най-ниска цена, под която се предлагат над 250 артикула на постоянно най-ниски цени; Седмична Акция с над 130 артикула на промоционални цени; BILLA Кард Акция с над 600 артикула всеки месец на промоционални цени в допълнение за всички лоялни клиенти; Гранде Оферта от 25% намаление на група продукти всеки петък и събота с BILLA Кард. Всичко това в комбинация с внимателно подбрания асортимент превръща BILLA България в атрактивния магазин, в който всеки клиент намира каквото търси, доказателство за което е повишеният интерес на клиентите през 2012 година
No comments:
Post a Comment