Wednesday, October 16, 2013

Български производители със специални продукти за новата марка BILLA




News.expert.bg

BILLA България представи новата собствена марка продукти BILLA, част от които произведени от български компании. Марката предлага близо 100 хранителни продуктa с качество на най-добрите в категорията, но на по-ниска цена – минимум от 10-20 %.

В продуктовата линия са разработени и типични за българския пазар вкусове, като кисело мляко и сирене, от утвърдени производители в България. Това каза днес изпълнителният директор на BILLA в България Николай Петров на среща с медиите.

Лидер в определената категория продукти "готви" за BILLA, като задачата е да се произведе същият продукт, но на осезаемо по-ниска цена. Така у нас пристигат висококачествени продукти от Германия, Италия и други страни. "И все пак сиренето, киселото мляко, лютеницата могат да бъдат направени така добре само в България", отбелязва изпълнителният директор.

Ангажираните българските доставчици са 25, като в момента се финализират преговорите с още 4. Всички доставчици се избират с конкурс. Обръща се внимание на историята му (дали е надежден), какво е състоянието му на пазара (дали е стабилно). Проверява се контролът на качество и хигиената.

По-ниската цена и високото качество се постигат с минимизиране на маркетинга.

„Всеки един продукт от линията на собствената марка BILLA се определя след редица проучвания и тестове. Първо се определят най-предпочитаните от нашите клиенти марки в определените категории, след което се обръщаме за мнение към най-големите и утвърдени производители на тези продукти. Накрая оставяме клиентът сам да избере предпочитания от него продукт и качество, като поставяме на редица тестове разработените варианти на съответния продукт. Само в BILLA клиентите ще могат да пазаруват продукти със същото или по-високо качество на най-харесвания продукт на категорията, но на значително по-ниска цена“, добави Николай Петров.




От началото на октомври продуктите с марка BILLA са на разположение във всички 85 магазина на веригата в цялата страна.В сравнение с другата собствена марка Clever, която предлага най-ниските цени на над 250 артикула на пазара, целта на продуктовата линия BILLA е да предостави продукти с изключително качество, но на значително по-ниска цена в сравнение с други висококачествени марки.

"Търговските вериги повишават културата на клиента. Преди време се пазаруваше в по-големи количества, но веднъж седмично. това водеше до изхърляне на много хранителни продукти. Сега се търсят малките разфасовки и свежестта в продукта", каза още Николай Петров.

REWE International е пазарен лидер в Австрия в сектора на търговията на дребно с козметични и хранителни продукти и е един от най-големите работодатели в страната. В Австрия и в други страни броят на служителите на REWE International възлиза на 76 000, наети в около 3600 магазина. През 2012 г. общият оборот на компанията нарасна на 12.75 млрд. евро.

Компанията е част от немската REWE Груп, един от европейските лидери в търговията и туризма. В момента за REWE Груп работят 327 600 служители в около 15 500 магазина в 13 европейски страни, осигурявайки оборот от около 49.7 млрд. евро.

От своята централа във Винер Нойдорф, Долна Австрия, REWE International управлява търговските фирми BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG в Австрия, както и много собствени марки. Компанията е активна и в туристическия бранш чрез BILLA Reisen, JAHN REISEN, MERKUR Ihr Urlaub и PENNY PACK’N’GO. В същото време REWE International развива успешен бизнес и в сегмента на супермаркетите в Италия и в седем страни от Централна и Източна Европа: България, Хърватия, Чехия, Румъния, Русия, Словакия и Украйна.

BILLA България е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000 г. с откриването на първия си магазин на 5 октомври в София. Към момента тя е сред Топ 50 в класацията за най-големи компании по оборот в България. BILLA България е сред най-големите чуждестранни фирми у нас, осигуряваща над 3300 работни места в страната към юни 2013 година.

Веригата е представена в 35 града в страната с 85 магазина, 25 от които само в столицата. Компанията продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети, планирайки откриването на 9 нови обекта до края на 2013 г., пет от които вече са факт – в София, Пловдив, Стара Загора, Плевен и Шумен.

През 2012 година компанията отчете над 4% ръст в своите продажби и над 7% ръст в своите клиенти спрямо 2011 година. BILLA България има и 5% дял от пазара на хранителните стоки, по данни на ГФК от 2012 година.

Веригата въведе успешно и ритейл иновации в реновирания си магазин на бул. „България“ в София, превърнал се в образец за качество, свежест, разнообразие и удобство. Само там ексклузивно за страната е представена най-голямата и успешна на австрийския пазар биомарка Ja!Natuеrlich.

Компанията успешно стимулира развитието на регионалното родно производство, кооперирайки се с местни производители по разработката на програми на регионален принцип.

BILLA България се позиционира в сегмента най-добро съотношение цена/качество. Клиентите могат да намерят постоянно най-големия брой и разнообразие от трайно наложени ценови инструменти и промоционални активности – Clever гаранция най-ниска цена, под която се предлагат над 250 артикула на постоянно най-ниски цени; Седмична Акция с над 130 артикула на промоционални цени; BILLA Кард Акция с над 600 артикула всеки месец на промоционални цени в допълнение за всички лоялни клиенти; Гранде Оферта от 25% намаление на група продукти всеки петък и събота с BILLA Кард. Всичко това в комбинация с внимателно подбрания асортимент превръща BILLA България в атрактивния магазин, в който всеки клиент намира каквото търси, доказателство за което е повишеният интерес на клиентите през 2012 година



No comments:

Post a Comment